Toplam 5 Sayfadan 1. Sayfa 12345 SonuncuSonuncu
Toplam 43 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: Dacia duster

  1. #1
    Üye
    K.Tarihi
    May 2016
    Mesajlar
    247
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Dacia duster

    Merhaba arkadaşlar.

    doğaya düşkün biri olarak binek arabamı satıp araziye uygun bir araba almaya karar verdim. bütçem önceleri 30-35 bin tl gibiydi. isteğe bağlı 4x4 modu ve modifiyeye çok uygun olması sebebiyle suzuki jimny bu işin tek kalemiydi. , düz vites, yükseltilmiş olanıyla deneme sürüşü yaptım hasta oldum arabaya.neredeyse alıyordum .



    sonra maddi olanakları zorladık falan dacia duster aldım. arabam laurate 4x4 110 beygir dizel.
    şu anda 5600 kmlerde. genel olarak yakıt tüketimi fabrika verisinden yüksek olması (6.6 tl. şehir içi) ve biraz sacının ince olması dışında bir olumsuzluğu yok. yaz şartlarında 4-5 kez doğaya çıkıp dolaştım 4x4 moduna hiç gerek duymadım. her yerden girdi çıktı. kar, buz çamur , kış zamanı bakacağız 4x4 moduna. antalya, mersin falan gibi yerde yaşıyorsanız, ya da çok çamur , kar buz olan yerlere gitmiyorsanız, bu arabanın önden çekişlisi gayet de işinizi görür, onların yakıt tüketimi daha düşük.verilen paraya göre iyi bir araba.şu an için memnunum.


    Tüm forumdan rastgele konular:

    • » Avciliğa zarar veren etkenler
    • » Yerel basında kızılırmak deltası ....
    • » Tavşan avı ne zaman açılıyor?
    • » Av Dolabım(YENİ)
    • » ŞİLE ÇULLUK AVI
    • » Olanına bereket . . .
    • » kendi imalatım termal çizme :)
    • » Avlak Foruma Hoş Geldiniz Sayın...
    • » borise arkadaş geldi
    • » Türkiye'de sıklıkla görülen ördek ve...

    Aynı kategoriden rastgele konular:

    • » Land rover defender
    • » L-200 4x4
    • » Lada Niva
    • » Dacia duster

  2. #2
    Uzman Üye Yusuf SAĞLAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    K.Tarihi
    May 2016
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.704
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    Hayırlı olsun güle güle kullan savaş . Sıfır herzaman avantajlıdır . Ekmeği yenmiş tokmağı kalmış eski araçlar genel olarak sıkıntılıdır . Zevk zaman ve paranız varsa uğraşmak için güzel bir hobi . Ama zamanı değerli olanlar için ise sıkıntıdan başka bir şey değil o tarz araçlar .
    samsun 1975
    körler ülkesinde tek gözü olan kraldır ............................. en tehlikeli yaratıklar , koyun postu giymiş çakallardır . . .
    Skb 3000 yarı oto - gardone horozlu çifte - huğlu 104a - büyük huğlu conkuest yarı oto - kral poze - android magnum 9 + 1 yarı oto .

  3. #3
    Üye
    K.Tarihi
    May 2016
    Mesajlar
    247
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    bence arazi şartları için bakımlı bir samurai, bakımlı bir vitara, grand vitara , jimny en işe yarayan arabalar da, kalabalık aile ve şehir içi kullanımı söz konusuyla yetersiz ve konforsuz olur. o zaman ikinci araba olayına girmek lazım.

    şu son ekonomik durumlardan sonra ikinci araba işi en azından benim için imkansız hale geldi o yüzden gidip duster aldım. çift araç kullanacak imkanım olsa gene biri kesin jimny olur. ama olanaklar tek araç kadarsa ülkemiz şartları için duster iyi yani. çok bok atılan bir araba.......... ama bence o kadar değil. amortisörler , yol tutuş falan iyi yani yormuyor. henüz çok az km yaptım öyle yıllarca kullanmadım ama şimdilik izlenimim bu yönde.(eski aracım volkswagendi) . zaten de 4/4 lük araba henüz icat edilmedi.


  4. #4
    Uzman Üye Yusuf SAĞLAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    K.Tarihi
    May 2016
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.704
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    Volkswagen hayattır . Ama bazı modelleri çok sıkıntılı . Neyi vardı Volkswagenin ?
    samsun 1975
    körler ülkesinde tek gözü olan kraldır ............................. en tehlikeli yaratıklar , koyun postu giymiş çakallardır . . .
    Skb 3000 yarı oto - gardone horozlu çifte - huğlu 104a - büyük huğlu conkuest yarı oto - kral poze - android magnum 9 + 1 yarı oto .

  5. #5
    Üye
    K.Tarihi
    May 2016
    Mesajlar
    247
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    volkswageni sıfır almıştım, 1.4 tsi golftü.

    boyum 1.87 cm , kilo 97, bana dar ve basık geldi hiç rahat edemedim. spor araba konsepti midir nedir, tavanı da,,,,,,tavanı da oldukça alçaktı. ................ aynaları felaketti o kadar ayarlamama rağmen doğru düzgün birşey göremiyordum. epey kaza atlattım. 38 binde sattım pişman değilim. teknik anlamda bir kusuru yok kaliteli, sağlam, güvenilir araba. internette yazılanlara bak ferrari gibi yazmışlar. o kadar da değil. doğada dolaşıp hırpalanmasına kıyamadım. tavsiye eder misin dersen evet derim. golf, A 3, leon hepsi iyi bence.

  6. #6
    Yusuf GUL
    Misafir

    Ynt: Dacia duster

    [member=713]savaş karauz[/member] abim de offroadcu çıktı Abi yakıtını sıkıntı etmesem alıcam hemen bir tane grand cheroke de yakıtı vergisi ile bir araba daha alınıyor Suzuki de fena arabalar 5 kapı vitaralar ama nedense Şener abi sevmi Hoş arabadan anlasa namaz clio binmez ya işte neyse

    Duster güzel seçim olmuş abi hayırlı olsun bu arada Allah kaza bela göstermesin . Biz 12 senedir minübüse biniyoruz . Binek araç ufak geliyor ama gezmeye lazm oluyor . 5 kapı tüplü bir vitara almak lazım

  7. #7
    En Kıdemli Üye murat ay sili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    K.Tarihi
    Apr 2016
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.167
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    Hayırlı olsun

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


  8. #8
    ergin55
    Misafir

    Ynt: Dacia duster

    Hayırlı olsun ALLAH kaza bela göstermesin jimmy de harbi jimmy

  9. #9
    Üye
    K.Tarihi
    May 2016
    Mesajlar
    247
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    Sagolun arkadaslar iyi dilekleriniz icin. duster nedir be abi daha iyileri sizin olsun.

    Arastirma surecinde offroadcilarla cok konustum herkes amerikan arabalarinda motor guclu, yuruyen aksam zayif , parça kiriyor,,
    suzukilerde yuruyen aksam saglam, motor zayif , zorlamaya gelmez diyorlardi.

    yarişa girecek halimiz yok gaza basayim gotursun diye dusundum. o yüzden suzuki diyorum. jimny sürdüm çok güzeldi. mesela arazide iki ağacın, iki kayanın arasından geçmen gerekir, çok dar yerden dönmen gerekir, o bakımdan jimny şahane araç. atv gibi namussuz. yük için gerekirse bir tavan seperti ,bir römork tak gitsin. 2 kişilik karavan bağlamış herifler. dediğim gibi 4 kişilik ortalama türk ailesine biraz gelmez yani.



    amerikan jeeplere hayatımda bir kez bindim. ( 1996 grand cherooke idi. babamin ameliyati sonrasi ziyarete gelen bir abimizin araciydi).
    amerikanlar gerçekten cok klas. inanılmaz bi lezzet. ama turkiye sartlarinda. 4000 cc , 4600 her babayigitin harci degil yani. o yüzden heralde ki 2. elleri ucuz. yandım allah diye satıyo adamlar.



    duster 2000 li yılların lada nivası gibi oldu. nisbeten ekonomik ve işe yarayan bi araba. 1.5 dizel derli toplu düzgün bir motor diyor ustalar. sanıyorum epeyce bir süre de piyasası olacak.

  10. #10
    Uzman Üye Yusuf SAĞLAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    K.Tarihi
    May 2016
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.704
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 Mesajına 0 Teşekkür aldı.

    Ynt: Dacia duster

    Amerikan arabalarının en büyük sıkıntısı çok yakması . Petrole para vermedikleri için az yakmış çok yakmış dertleri yok . Dünya petrollerinin en büyük sömürgecisi .
    Japonlar ise yakıtta çok cimri . Fransız ve italyanlarda öyle .

    Almanlar ise bu ikisinin ortasında sayılır . Ne cimriler ne bonkörler .

    Arazi araçları bana göre zevk için binilen gösteriş araçları . Şehirde ne için binersinki cipe . Kırk yılın başı bi dağa çıkıcak . Ondada orta halliler için eziyet aracı dağa bayıra vurmak .

    Valla 2009 dan beri t5 kullanıyorum . Aile geniş 9 kişiyim evde . İş icabıda çok işime yarıyor . Ava giderken de . Koltukları sökünce 2.5 metre alan hazır bagajda . Botu ve motoru çok rahat koyabiliyorum .

    Yakıt ise emsallerine göre çok hesaplı . Kışın kış lastiklerini takınca dört çekerden farkı kalmıyor . O karda buzda cipten bir farkın yoktu . İhtiyaçlar isteklere göre şekillendiğinden mecburen t5 ten başka alternatif kalmıyor . Hem gariban arabası mersedes gibi . Zart zurt bozulmuyor .
    Ha bnm araç 86 peygir . Bana fazlasıyla yeterli .

    Dört çekerler Türkiye şartları için lüks sayılır . Ucuz olanları ise savaşında dediği gidi çok yakanlar . Japonlar ucuZ ama onlarda küçücük turşucuk . Aile ihtiyaçlarını karşılamaktan biraz uzak . Üç dört kişiye yetebilir . Ama eski araçlar gerçekten sıkıntılı bana göre.
    samsun 1975
    körler ülkesinde tek gözü olan kraldır ............................. en tehlikeli yaratıklar , koyun postu giymiş çakallardır . . .
    Skb 3000 yarı oto - gardone horozlu çifte - huğlu 104a - büyük huğlu conkuest yarı oto - kral poze - android magnum 9 + 1 yarı oto .

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •